Megkerülhetetlen a szakszerű e-marketing
Sokan vannak, akik a SEO-t hosszan tartó kóklerkedésnek tartják, ezért a PPC-t (Pay per click), vagyis a fizess kattintásonként megoldást részesítik előnyben. Jellemzően a hozzá nem értők ajánlják a főnöknek a Google reklámszolgáltatásainak egyedüli alkalmazását, pedig ez gyakran káros eredményekkel is járhat.
Miért kell a SEO?
Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy a SEO a PPC alappilére, a Google rendszerében sem lehet előrébb jutni enélkül, de az AdWors kampányok sem hatékonyak, ha nem optimalizált a weboldal.
A Google minden tájékoztatójában és ismertetőjében leírja, hogy a kampányokban szereplő weboldalaknak meg kell felelniük a cég által kiadott irányelveknek, ennek elérése pedig SEO szakemberek segítségével lehetséges gyorsan és hatékonyan.
Mi az a SEO?
Hogy megértsük, a keresőoptimalizálás fontosságát, tisztában kell lennünk annak részeivel. A honlapoptimalizáló szakemberek elsősorban a weboldal technikai és tartalmi optimalizálását végzik, ezután a linképítés segítségével elérik, hogy az egyes kulcsszavak tekintetében előkelő helyet foglaljon el a weboldal a keresőrendszer találati listájában.
A SEO tehát egy technikai és tartalmi optimalizálás a konkrét weboldal, honlap tekintetében, emellett az egyes kulcsszavak fontosságának kihangsúlyozása a linképítés, PR-cikkek segítségével.
Eredményesebb a PPC?
Bár tény az, hogy a PPC konverziós aránya magasabb, mint a hagyományos SEO által elérhető arány, azonban ez a százalékban mért adat megtévesztő. A linképítésnek köszönhetően a látogatók szélesebb köre talál rá honlapunkra, áruinkra, az organikus forgalomból érkező látogató megbízik a weboldalban, míg a fizetős reklámokból érkezők kételkednek a megbízhatóságban.
A SEO szakember alkalmazásának előnyei
A hagyományos Google kampány indítása is SEO szakember segítségével lehetséges sikeresen, hiszen a megfelelő kulcsszavak kiválasztása sem lehetséges hozzáértése nélkül. A marketingesek által javasolt kulcsszavakról a SEO szakember derítheti ki, hogy rendelkezik-e valós forgalommal.
A szakemberek alkalmazásának szükségességére az egyik legjobb bizonyíték, a 2018-as Google algoritmusfrissítés, amikor is rengeteg weboldal tűnt el a keresőből, melyek tartalmukat tekintve nem voltak szakszerűen optimalizálva. A honlapoptimalizáló szakemberek által kurírozott oldalak azonban még nyertek is ezen a frissítésen.
Ha kérdése van a weboldal optimalizálással kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot.